Es-Es Dizisi Son Haberler

ES-ES Dizisi 31 Mart Çarşamba günü Final yapmıştır...
  • Sertaç Erkaçan ile Gürel ve Es-Es Röportajı

    Es-Es dizisinde şımarık zengin çocuğu 'Gürel'i oynayan Sertan Erkaçan, dizinin en dikkat çeken isimlerinden. Müjdat Gezen Sanat Merkezi mezunu olan 22 yaşındaki oyuncu, "Gürel kötü değil, antipatik" diyor.

    Oyunculuk hayatınıza nasıl girdi?


    - Oyunculukla lise birde tanıştım. Sahne tozunun büyüsüne inananlardanım. Sahnede bir kere başkası olabilme tatminini yaşadığınızda, bir daha oradan inmek mümkün olmuyor. Ama biraz da tesadüftü aslında. Okulda bir şiir okumuştum sonra beni alıp bir oyuna koydular. İyi ki de koymuşlar.

    KÖTÜ DEĞİL ANTİPATİK
    Sizce 'Es-Es'te şımarık zengin çocuğu rolüne seçilmenizde ne etken oldu?
    -Bunu inanın ben de çok merak ediyorum. Çünkü hayatım boyunca ne o kadar zengin oldum ne de öyle şımarık biri gibi davrandım. 'Es-Es'in görüşmelerini duydum ve gittim. Sonrası benim için büyük bir macera... İlk işim olduğu için heyecanla karışık muhteşem bir süreç yaşıyorum. Hatta bu yüzden kilo bile verdim.

    Canlandırdığınız 'Gürel'den bahseder misiniz biraz?
    -Evet 'Gürel', şımarık bir zengin çocuğu ama hayata zengin başlarsanız, hayat da bunu getirir karşınıza... Yani o öyle yetişmiş, öyle büyümüş ve o öyle bir insan. Zengin gibi davranmıyor ya da yaşamıyor; zaten zengin... Helikopterin kapısına gelmesi onun için garip değil. Bu yüzden de diğerleriye zıt zaten... Diğerleri ile hayatlarındaki 'normaller'i aynı değil... Üstelik kesinlikle kötü biri değil, sadece antipatik. Ama yaşam enerjisi çok yüksek, eğlenmeyi seven bir fırlama 'Gürel'...

    SİNİR OLUYORUM GÜREL'E
    Sizi bu rol zorluyor mu peki?
    -Tabiî ki kötü roller her zaman bıçak sırtı rollerdir. Ama dediğim gibi 'Gürel'i çok da kötü bir insan olarak düşünmediğim için insanlara "Of nefret ediyorum bu çocuktan" yerine "Of sinir oluyorum bu çocuğa" dedirtmek istiyorum. Böyle 'kötü adam' rollerini oynarken sanırım işin püf noktası, sadece kaş çatmak, bağırmak, sinirli durmak gibi klişelerden kaçınmak. O 'kötü adam'la, biraz eğlenebilmek. Bana bu avantajı da senaryomuz sağlıyor. Biz klasik bir 'kötü adam' değil de daha renkli bir kötü adam yarattık.

    Bu rolün üstünüze yapışmasından korkmuyor musunuz?
    -Asla korkmuyorum! Ayrıca bir rolün, kişinin üstüne yapışması saçmalığına da inanmıyorum. Eğer öyle bir durum varsa, o oyuncu ya bir yere kapanıp kendini yeniden bulmalı ya da bu işte daha fazla yapacak şeyi olmadığını kabullenip bırakmalı. Ben oyunculuğu herkesi canlandırabilmek seçtim. Tek bir rolde bağlanıp kalmak için değil. Bundan sonraki projemde çok zengin bir kötü adam olmamasına dikkat edeceğim elbette.

    Oyunculuk anlamında bu dizi sizin için nasıl bir tecrübe oldu?
    -İnanılmaz bir tecrübe oldu. Hayatımda hep nokta atışları olmuştur şimdiye kadar, bence biri de bu! Sette kimse bir şeyler öğretmekten çekinmiyor. Oflamıyor, poflamıyor. Biz gerçekten çok iyi bir ekibiz.

    ONLAR HAYRANLARIM DEĞİL ARKADAŞLARIM
    Sokakta gerçekten 'Gürel' olduğunuzu düşünenler oluyor mu?
    -Tabii ki oluyor. "Abi sana gıcık oluyoruz ya" cümlesini çok duyuyorum. Hoşuma da gidiyor aslında...

    Genç kızlardan oluşan bir hayran kitleniz de oluştu, öyle değil mi?
    -Evet sanırım. Güzel bir yemek yapıyoruz, ben de içindeki ufak baharatlardan biriyim. Herkes farklı baharatı sever. Ama hayran kelimesini kullanmak istemiyorum. Çünkü onlar benim arkadaşlarım.

    Tarih:24.10.2009 Yazar:Yasin YAVUZ


    Bizlerde "Es-Es Dizisi Fan Sitesi" olarak genç oyuncuya kariyerinde başarılar diliyoruz.Gerçekten de sözlerinde çok haklı Gürel klasik bir kötü adam değil.Bunun için de çok başarılı.Sertaç Erkaçan şuana kadar hiç kamerayla tanışmamıştı.Gürel onun ilk tecrübesi ve bunu da layıkıyla yerine getirdiği için bir kez daha tebrik ederiz.

4 yorum:

  1. Adsız says:

    hiçta bile en yakışıklı ve sempatik biri çok yakışıklı çok karizmatik bir oyunco ona aşığım allahım tatlım aşketom o benim bn aleyna

  1. Adsız says:

    Oyunculugu Süper valla bayiliyorum sana Sertan abiii
    kötü roldesin ama yine de seviyorum seni :D
    Almanyadan Gül....

  1. Adsız says:

    bncede o es-es dizisinin en yakışıklısı çok karizmatik yha bayılıom gürel'e.asqhomm.aşkımmm bnm çok yakışıklısın senn!!

  1. Adsız says:

    $€RTAN abi snaa hayranımm yhaa sen bnı arkadasolarak görebilirsin ama bn sna aşıqımm çok tatlısın ve o dizideki kahkahan benı bitirior

Yorum Yaz