Es-Es Dizisi Son Haberler

ES-ES Dizisi 31 Mart Çarşamba günü Final yapmıştır...
  • Olcay Yusufoğlu : "Alaz, zengin ve şımarık bir kız ..."


    Olcay Yusufoğlu

    Oyuncu olmaya ortaokuldayken karar vermiştim
    1988 Ankara doğumluyum.
    Eskişehir Anadolu Üniversitesi Devlet Konservatuvarı 4'üncü sınıf öğencisiyim.
    İlkokuldan beri tiyatroya meraklıydım. Ortaokulda oynadığım piyesten sonra, selama çıktığımda tiyatro okumak istediğime karar verdim.
    'ES-ES'te canlandırdığım 'Alaz' karakteri zengin ve şımarık bir kız. Ama ilerleyen bölümlerde daha samimi, içten, daha bizden biri olacak.
    Öğrenciliği seviyorum. Bu hikayede kendi öğrenciliğimi pek bulamıyorum aslında... Mesela benim arabam yok. Ama dostluklar hep aynı...



    ES-ES benim ilk tecrübem
    Bu dizi benim ilk kamera tecrübem... Çalışırken aynı zamanda ışık ve kamera kurulumuna da dikkat ediyorum. Meraklı bir oyuncu adayıyım.
    Her zaman tiyatro yapmak istiyorum. Sahne büyülü bir yer ve ben hayatım boyunca bu büyünün etkisinde kalmak niyetindeyim.
    Kaynak: Sabah Magazin

0 yorum:

Yorum Yaz