Es-Es Dizisi Son Haberler

ES-ES Dizisi 31 Mart Çarşamba günü Final yapmıştır...
  • Beyza Şekerci : "Dilşa'nın ahlaki değerleri farklı ..."

    Beyza ŞekerciBeyza Şekerci - Es Es

    Dilşa'nın ahlâki değerleri farklı

    1988 İstanbul doğumluyum. Mimar Sinan'ın Bale Bölümü'nü geçen yıl bitirdim. İstanbul Devlet Opera ve Balesi'nde dans ediyorum.

    Çok küçük yaştan beri dans edip, oyunlarda sahneye çıkarken oyunculuğu çok sevdiğimi anladım.
    Şive dersleri aldım

    Dilşa karakterini ilk okuduğumda çok sevdim. Ama bir o kadar da zor bir rol olduğunu düşündüm. Alışılmışın dışında bir hikayesi var bu kızın. Üniversite okumak için Doğu'dan gelmiş. Yaşam biçimi, hayat tarzı, alışkanlıkları, aile düzeni, gelenekleri ve ahlaki değerleri herkesten çok farklı. O yörenin konuşmasını ve beden dilini kendime daha rahat geçirebilmem için şive dersleri aldım.


    Dizi ekibine çok alıştım. Oyuncu arkadaşlarımla da güzel bir enerji yakaladık sanırım.


    Geriye dönüp baktığımda; yüzümü güldüren zamanların çoğunlukta olduğu bir üniversite hayatı geçirdim diyebilirim.

1 yorum:

  1. gencerr says:

    ben senin ahyranın değil sana resmen aşığınım sahne performansın mükemmel ötesi seni seviyorum

Yorum Yaz