Es-Es Dizisi Son Haberler

ES-ES Dizisi 31 Mart Çarşamba günü Final yapmıştır...
  • Mert Aydın : "Koray, eğlenceli ve zeki ..."

    Mert Aydın

    1987 İstanbul doğumluyum. Haliç Üniversitesi Tiyatro Bölümü 2'nci sınıf öğrencisiyim.
    'ES-ES'ten önce bir reklamda yer almıştım. Açıkçası, bu iş karşıma çıkmadan önce artık sinema ve TV'de şansımın dönmeyeceğini düşünüyordum. Ama garip bir şekilde hayatım bir anda değişti. Şansım sayesinde bu dizideyim sanıyorum.


    Koray eğlenceli ve zeki
    Dizide canlandırdığım Koray çok eğlenceli ve zeki biri... Hayata ve arkadaşlarına karşı hep iyi niyetli. Alaz'a sırılsıklam aşık. Ama biraz saf bir tarafı da var. Hani olur ya, çok zekidir ama söyleyeceği şeyi hep yanlış söyler, işte o tarz bir genç.
    'ES-ES' sayesinde ilk kez bir dizi seti gördüm. Çok zorlandım ama ekip arkadaşlarım sağ olsun... Özellikle Ahmet Rıfat Şungar'dan kamera oyunculuğu adına çok şey öğrendim. Bana çok yardımı oldu.
    Koray karakteriyle ortak bir noktamız var. Tıpkı onun gibi hayata yenik başladığımı düşünüyorum. En yakın arkadaşım bir araba hırsızı olsaydı, onunla arkadaşlığımı kesmek yerine onu daha iyi tanımaya çalışır ve yanında olurum.


    Okulu dizi için dondurdum
    Okulla aram çok iyiydi. Taa ki bu dizi işi çıkana kadar... Şu anda okulumu bu proje için dondurdum. Ama işlerimi yoluna koyar koymaz okuluma geri dönüp mutlaka bitireceğim.
    Televizyonla aram hiç yok, izlemiyorum. TV'de yeni bir oyuncuyum ama bu sektörle ilgili çok da fikir sahibi değilim. İleride, iyi bir sinema filminde oynamayı çok isterim. Ama hayatım boyunca da tiyatro sahnesinde olmak istiyorum. Çünkü burada kamera oyunculuğu ve tiyatro oyunculuğu arasındaki farkı çok iyi anladım. Tiyatro efsanevi bir şey...

0 yorum:

Yorum Yaz