Es-Es Dizisi Son Haberler

ES-ES Dizisi 31 Mart Çarşamba günü Final yapmıştır...
  • Ahmet Rıfat Şungar


    Es-Es dizisinin başarılı baş rol oyuncusu Ahmet Rıfat Şungar ; 9 Temmuz 1983 'te İstanbul'da dünyaya geldi. Başarılı oyuncu İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı Tiyatro Bölümünü kazandı. Mezun olduktan sonra ise izleyicilerin karşısına Hatırla Sevgili 'nin Ali 'si olarak çıktı . Başarılıyı oyuncuyu 2008 senesinde Üç Maymun filminde İsmail olarak izledik.
    Ahmet Rıfat Şungar, şuan Es-Es dizisinin Uras 'ı olarak hayranlarının karşısında.



    Oynadığı Filmler :

    Janjan (2006) - Yusuf
    3 Maymun (2008) - İsmail

    Oynadığı Diziler :

    Kaybolan Yıllar (2006)
    Hatırla Sevgili (2006) - Ali
    Asi (2007) - Yetkin

    Es-Es (2009) -Uras

4 yorum:

  1. özcan says:

    Gerçekten Es-Es 'teki rolünü çok başarılı bir şekilde yerine getiriyor.Ben de onun mezun olduğu yerde okuyorum şuan.(İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı Tiyatro Bölümünü) İleride inşallah bende böyle yerlere gelirim :)

  1. Adsız says:

    26.12.09 Es-Es in17. Bölümü final olarak yayinlandi ben bu siziyi severek izliyordum neden final verdinizz birdaha baslamicakmi??? Almanyada yasayan biriyim ilk defa bir dizi bu kadar cok begenerek izliyordum artik bitmesi üzdü beni... ltf yayindan kaldirmayin es es in devamini istiyoruz...

  1. Adsız says:

    ya es-es dizsini çok seviyorum cuma ya da cumartesi günü olursa daha iyi olur

  1. Adsız says:

    uras senin hayranınım seni çok seviyorum

Yorum Yaz