Es-Es Dizisi Son Haberler

ES-ES Dizisi 31 Mart Çarşamba günü Final yapmıştır...
  • Leyla Lydia Tuğutlu


    Leyla Lydia Tuğutlu ; 29 Ekim 1989 'da Berlin'de doğdu. Türkiye 'de ilkokula başladı ve aynı zamanda piyano dersleri aldı. İlkokulu bitirdikten sonra müzik akademisine katıldı. 5 yıl boyunca müzik ve keman dersleri aldı. Daha sonra konservatuarı kazanan Tuğutlu , konservatuarı bırakarak fotomodelliğe ve mankenliğe başladı. Leyla Lydia Tuğutlu , 2008 Miss Turkey Güzellik yarışmasında birinci oldu. Türkiye 'nin güzeline tacını Paris Hilton taktı. Henüz 20 yaşında olan Tuğutlu; oyunculuk kariyerine bu sene Es-Es dizisinin İrem'i olarak başladı.

2 yorum:

  1. cem says:

    çok şaşırdım ya o kız bu muydu ? miss turkey 2008 'i izlemiştim ,çok iyi hatırlıyorum 8 bölüm geçti az önce okuyunca öğrendim o kızın irem olduğunu.Yarışmayı da Paris Hilton 'dan hatırlıyorum zaten :)

  1. Adsız says:

    seni çok seviyorum leyla ablaaaa

Yorum Yaz